Hoog in de bergen - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van Rob2015 - WaarBenJij.nu Hoog in de bergen - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van Rob2015 - WaarBenJij.nu

Hoog in de bergen

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg

18 December 2015 | Thailand, Sukhothai

na een busrit van 3 uur die mij alsmaar hoger bracht ben ik nu in Pai, een dorp met een heel gemoedelijke sfeer en het begrip streetfood is hier uitgevonden, je kunt hier s'avonds de lekkerste hapjes halen bij een ontelbaar aantal kraampjes bv 5 heerlijke vegetarische snacks voor 20 bath (€0,50). Voor overmorgen heb ik een trip geboekt waarbij ik ongeveer alle bezienswaardigheden uit de buurt zie, een nadeel ze halen me op om 03,45 uur dat wordt dus een kort nachtje en ik ben s' middags om 16.30 uur weer terug.
Ik ben benieuwd. Na afloop laat ik jullie weten hoe het was.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Sukhothai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Januari 2016

De laatste dag

01 Januari 2016

Oudejaarsavond

31 December 2015

Oudejaars dag

28 December 2015

Koh Larn

27 December 2015

1e Kerstdag

Actief sinds 07 Dec. 2015
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 2495

Voorgaande reizen:

07 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: