na Bangkok nu naar Sukhothai - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van Rob2015 - WaarBenJij.nu na Bangkok nu naar Sukhothai - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van Rob2015 - WaarBenJij.nu

na Bangkok nu naar Sukhothai

Door: Rob

13 December 2015 | Thailand, Sukhothai

gisteren vanuit Bangkok met de trein naar Sukhothai gereisd dat viel alles bij elkaar niet mee want de avond voor de reis nog even uit rondom Kao san road en dat liep wat uit dus zonder geslapen te hebben de trein in en dan oppassen dat je in de trein niet in slaap valt want voordat je het weet mis je de halte waar je er uit moet maar het is gelukt, daarna nog 1,5 uur in de bus en daar dus wel in slaap gevallen gelukkig zat ik voor de uitgang en moesten ze mij bij de halte wel wakker maken en toen op naar het hotel om nog even in het zwembad te duiken.
Vervolgens na het eten vroeg naar bed, volgens mij een bed goed voor iemand met hernia maar ik krijg het ervan, het lijkt wel of ik op een eiken balk lig, maar goed die drie dagen kom ik wel door.
Vandaag op naar de oude stad, een stalen ros gehuurd en een paar uur rond gefietst tussen bouwwerken van lang geleden. Toen ik dat wel had gezien mijn ros weer ingeleverd en een massage genomen en weer even met een boek bij het zwembad en zo gaan de dagen best snel voorbij.

• 13 December 2015 - 20:12

Frank :

Hopelijk geen splinters in je billen slaap lekker